Hedda är en kossa muuu ! mu-mu-mu!

Nu är det äntligen lunchrast, har precis ätit pyttipanna(stavning?) hihi.
En sak som är väldigt jobbigt är min knapp på datan så att skärmen bli ljusare funkar inte just nu, så att min skärm är väldigt väldigt väldigt mörk just nu om man säger så.
Har egentligen ingenting speciellt att skriva, men ikväll för er som inte redan vet det så är det öppet hus i skolan och då ska vi vara i skolan på kvällen och arbeta (DÖDA MIG!)
Direkt efter det så är det föräldramöte fast då så kommer inte jag vara här, vet inte om jag åker hem till mig eller till Rikardh. Får se hur det blir faktiskt. men nu ska jag titta vidare på andra saker .

xoxo / ronja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0