Härliga, underbara värld!

Okej, jag är typ sämst på att skriva i bloggen och det ber jag om ursäkt för, jag ska skärpa mig!
Jag har börjat att gå som några kanske redan vet, motions gå alltså. Stavas det så, motions?
Skit samma, jag måste säga att jag tycker det är riktigt härligt. Man går där med musik i öronen och tänker på massa saker. Måste ju tänka på figuren lixom :P
Som Emma har skrivit lite längre ner att hon längtar till alla hjärtans dag så
måste jag säga att jag också  längtar dit, det är ju skit mysigt och självklart emma ska du få nånting av mig, oroa dig inte.
Annars är det inte så mycket på gång men om jag får hoppa fram lite i framtiden så är det ju sportlov om några veckor
och det ser jag fram imot, sova sova sova sova sova!
Och man får tydligen följa med frivilligt och åka skidor med skolan och eftersom Emma har åkt skidor förut och jag
inte så bestämmde vi oss för att vi skulle åka så att jag kunde göra bort mig total :D, mahaha -.-'
Nej men det ska bli ganska kul faktiskt.
Vad mer kommer att hände...hm? Jo justeJonas fyller år i mars xD haha.
Nej lite långt fram kanske men om jag får gå ennu längre fram så är det typ 90% säkert att jag och mammsla(mamma men det fattade ni nog) ska åka till London och eftersom jag älskar London och alltid velat åka dit och aldrig flugit så ska det bli riktigt kul.
Nej men titta ett ganska långt inlägg blev det, men nu ska jag äta.
Ha det så bra
Eran förvånadsvärt glada Karin


Fatta vad härligt att gå i en park med massa höstlöv och dricka en latte!
Gaahh <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0