halsont, spanska och en kopp te.

Hejsan svejsan , ligger i min säng och har så jävla ont i halsen,  jag har haft det hela dagen och tänkte egentligen inte gå till skolan. Men det gjorde jag och det var ju bra eftersom jag hatar att missa saker i skolan så man kommer efter.
Nu måste jag göra spanska läxan också vi har värsta provet i morgon och jag har bestämmt mig att iallafal få godkänt på det här provet, så därför måste jag träna ikväll.
Så nu kan jag inte skriva mera, ska gå och hämta en kopp te och hoppas på att det lindrar mitt ont i halsen en aning och börja plugga till spanskan, så önska mig lycka till imorgon med provet.
Love ya
Emma

 
   


Kommentarer
Postat av: malin

få upp till 1000tals besöker varje dag! det ända du behöver göra är att klicka in här http://www.viraltrafik.se/?Malin det är enkelt det går snabbt och det är gratis!

2009-02-12 @ 18:09:27
URL: http://lilopauline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0