Exakt så här tråkigt har jag nu

Namn? ronja nilsson
Exakt ålder? 13 och 6 månader snart
Vart bor du? skogås och haninge
Bor tillsammans med? mamma, john, robin, richard och razmus. ibland pappa.
Färg på ditt hus? rött tegel.
När är du född? 1995
Klass? 7s distra
Vilket år tar du studenten? orkar inte räkna
Något jobb? nix
När gick du upp i morse? halv åtta
Ska du sova ikväll? det tror jag nog
Duschat idag? duschar bara på kvällar
Kramat någon idag? Yes.
Pussat någon idag? jepp.
Vad har du ätit idag? en halv potatis
Dagens klädsel? baggie jeans, randig t-shirt och svart tjocktröja
Dagens smink? bara mascara
Dagens sötnos? harald, alltid
Dagens roligaste? jenny

SOCIALT


Vem kramade du senast? emil
Hur många har varit otrogna med dig? tre tror jag
Har du pojk-/flickvän? mm..
Vem pratade du med i telefon senast? emil
Vad stod det i ditt senaste sms du fick? '' hihi x)<33333333333 ''
Film? många
Artist? rmk
Mat? vet faktiskt inte, gillar det mesta
Dryck? cocacola
Färg? rosa
Stad? stockholm
Land? sverige
Ämne i skolan? svenska

SENASTE

Person du tänkte på? han vet.
Gången du spydde? nyår
Gången du grät? igår
Gången du var i Göteborg? runt sex år sedan
Gången du var i Stockholm? just nu
Personen som såg dig gråta? jag vet inte

ANTINGEN ELLER :

Svart eller vitt? svart
Hund eller katt? katt
Tv-spel eller datorspel? dataspel
Singel eller upptagen? upptagen
Hångla eller puss? hångla
Lunarstorm, helgon eller Playahead? playahead
Ragga eller bli uppraggad? bli uppraggad
Big Brother eller Paradise Hotel? bb
Svart hår eller blont? brunt
Choklad eller lakrits ? choklad
Göteborg eller Stockholm? stockholm
Högerhänt eller vänsterhänt? höger
Coca cola eller fanta? cola
Pizza eller kebab? olika, spelar ingen roll
Randigt eller prickigt? randigt tror jag
Älska eller älskas? älskas
Leva eller dö? det varierar, leva just nu

ANTAL

Personer du älskar? många
Personer du hatar? många mera
Personer du hånglat med inom en vecka? en
Personer du verkligen saknar? några stycken
Person som har mest betyldelse just nu? jag vet inte

VEM:

Vill du kyssa nu? ;o
Ska du träffa imorgon? jag vet inte än.
Sjöng du senast för? mig själv
Spelade du tv-spel med senast? iförregår
Vem har du inte varit med på länge? uhm, carolina kanske
Vill du ta med på en romantisk resa nu? hihi
Är söt? karin

VAD :

Gör dig glad? han
Gör dig ledsen? jag själv, mästare på det
Vad vill du helst göra nu? få bort min halsont
Önskar du att du slapp göra? frysa
Vill du ha nu? sälskap
Önskar du dig i födelsedagspresent? bärbar dator
Längtar du till? söndag
Tycker du om dina betyg? kan bli bättre
Ångrar du i ditt liv? ojdå, det tänker jag inte rabbla upp här
Är det bästa som hänt dig? jag vet inte
Hur mycket är klockan? halv fem

xoxo ronja

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Åh, tack så jättemycket.

Fred!

2009-02-13 @ 16:55:18
URL: http://snoppattack.blogg.se/
Postat av: Fröken Eriksson

sv: tack :)

2009-02-13 @ 16:58:01
URL: http://neriksson.blogg.se/
Postat av: Trinidaz

SV: Tack , vad tycker du är bra? Du får gärna prenumerera på den :)

2009-02-13 @ 17:18:50
URL: http://trinidaz.blogg.se/
Postat av: AMANDA

Tack så mycket, desamma!:)

2009-02-13 @ 17:25:48
URL: http://amanddis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0