?

Nu hade någon tydligen skrivit igår i den här bloggen att jag var hemma hos rikardh i Hökarängen, vilket inte var jag (?)..
Det gör iförsig inte så mycket att någon skriver ''jag sitter hemma hos Rikardh i Hökarängen'' ville bara säga att det inte var jag som skrev det! Jag var inte ens där klockan sex på kvällen, var påväg hem eller satt och geeka gh just då.
Menmen, dom tycker väl att jag uppdaterar så dåligt här i bloggen så att dom tillochmed måste låtsas vara jag, hahaha!
Det är faktiskt väldigt svårt att skriva i två bloggar samtidigt, men jag försöker så gott som möjligt.

Har egentligen Svenska just nu men blev bara tvungen att säga att det inte var jag. Menmen, nu måste jag jobba med Svenska, vi håller på att skriva om ''sagor'' och sånt där, som tydligen ska vara klart idag (?!)
Ojojoj, nu måste jag börja jobba.

hejs / ronja

Kommentarer
Postat av: sabina

skumt att någon annan skriver

2009-02-12 @ 13:33:53
URL: http://chahina.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0