Design

Nu är headern omgjord ''uppgraderad'' kanske man ska säga. Den har fått lite mera färg i sig nu, får se vad Jenny, Karin och Emma tycker, er läsare skiter jag fullständigt i! Haha, nejdå. Men efter allt jobb i gimp och photoshop ska jag nog gå och lägga mig och ''vila'' är skittrött och borde egentligen sova.
Men vågar faktiskt inte sova, det är inte det att jag är rädd för att sova direkt, nejnejnej! Snarare så älskar jag att sova och där har vi problemet, men jag kommer säkert ändå somna och få panik imorn pågrundav att jag inte hunnit fixa mig och gått upp i tid ( vilket jag erkänner inte direkt är min starka sida).
Gash, vad trött jag är.. Kanske blir bättre om jag duschar. Hahah föresten glöm det, för nu ska jag sova, klarar faktiskt inte av att vara vaken längre, kommer däcka då , hahahah!
Godnatt bloggen / ronja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0