Dålig uppdatering.

Jag vet att jag har varit jättedålig på att skriva här, men som tur är finns det ju tre andra tjejer som skriver lite i bloggen. Jag älskar att blogga men det är det att jag aldrig har någonting speciellt att skriva om.
Just nu så händer det ganska mycket saker i mitt liv också som jag inte har lust att ta upp i bloggen, även fast dom flesta redan vet om det.

Just nu så har vi iallafall precis haft veckostart vilket är en lektion då min lärare pratar om vad vi ska ha hunnit klart under veckan som kommer just nu. Sitter och lyssnar på musik med Jenny och ska egentligen ha idrottsteori, men eftersom att jag är klar med allt i det så får jag jobba med någonting annat. Vet inte riktigt vad, men tror det får bli NO då vi håller på att skriva om leddjur. SO har jag också iförsig ganska mycket kvar i men jag orkar verkligen inte läsa i boken just nu, alldeles för trött för det. Menmen, nu måstemåstemåste jag jobba så att jag inte får lästid, för det har man ju ingen lust att ha. För er som inte vet det så får man det i den här skolan ifall man inte har hunnit klart med allt man ska vara klar med. Eller ja, då måste man vara här lite av lovet (ungefär tre dagar) och jobba klart med det man inte är klar med. Och faktiskt så vill jag vara ledig på lovet.

xoxo / eran ronja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0