Är man trött så är man.

Hellå!, Sorry för att jag inte skrivit sedan rasten ..
Men våran idrotts lektion blev inställd så vi fick åka hem istället. Men jag & Linnea orkade inte gå av i Tallis när tunnelbanan stannade där så vi drog vidare till Farsta Strand (vi fick även med oss Emil och Micke) där vi satt och väntade tills tunnelbanan vände om och sedan gick vi av i tallis. Men undertiden vi satt i farsta strand så kom jag (lättroad som man är) på en jätte kul grej! Jag skulle nämligen komma på vad alla skulle göra när dom kom hem och råkade vända på en utav meningarna, sen så fortsatte jag att göra det med flit! Så detta blev vad Emil skulle göra när han kom hem: Sätta wax i näsan och peta sig i håret! Och nu vänder ni på det, då blir det: Sätta wax i håret och peta sig i näsan! HAHAHA. Klaga inte jag vet redan att jag har dålig humor!

När jag kom hem så gick jag ner och satte mig i sängen med datorn. Men sedan så vaknar jag av att mamma frågar hur mycket jag ville ha till middag, jag hade somnat. Så från typ klockan två tills klockan sex sov jag men det var två timmars av sömn jag verkligen behövde med tanke på att jag somnade på min matte lektion. Och då måste jag tacka underbara Ronja också för hon visste inte att jag sov och rykte till i min arm när hon skulle visa vad hon ritat i sin mattebok och då vaknade jag med ett ryck! Så annars har inte så mycket hänt idag nu sitter jag dock och väntar på att top model ska börja! Vi ses snart.

Peace out!
Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0